Follow-Follow

Dec 16, 2011

Tidak lama akan menjelangnya tahun yg baru 2012, kini hanya tinggal kenangan pada mu wahai 2011.. Meskipun terlalu banyak kenangan yg tercipta tahun ini biarla menjadi kenangan yg terindah mahupun yg terpahit yg pernah berlaku dalam hidup kita. Moga kesilapan yg pernah dilakukan biar menjadikan kita lebih berfikiran + dan belajar dari kesilapan lampau dan x akan mengulangi untuk ke 2 kalinya. bak kata adnan sempit " DON'T MAKE BANANA FRUIT TWO TIME " haha

Sudah menjadi tabiat ataupun lumrah setiap insan di dunia ini, akan berazam ketika menjelangnya tahun baru, konon2 ingin berubah dan memperbaiki hidup menjadi lebih baik dari masa lalu.betulkan????
Hehe, samalah mcm aku juga konon2la ingin mencapai hasrat yg terbuku di hati dgn niat di tahun yg baru ini, aku berniat agar menjadikan sesuatu mnjadi lebih sempurna berbanding sebelumnya...
Insya-Allah..dan niat yg selebihnya biarlah aku saja yg mengetahuinya, walaupun kamu org tidak hingin pun nak tahu...hahaha :P

Tapi ada 1 niat yg sangat aku harapkan akan menjadi kenyataan, pada tahun ini.. mencetus sejarah bagi aku..aisei... moga niat aku tue, tidaklah cuma " hangat-hangat tahi ayam " saja... semoga ia akan menjadi kenyataan, hanya tinggal tunggu masa, waktu yg tepat saja ia akan terlaksana..

Niat yg penting dri segala2nya..siap akal, fikiran juga hati dan jiwa harus dalam keadaan baik, dan aku kini tenggah berusaha utk itu.. moga2 langkah terakhir akan menjadi kenyataan..... AMIN !!!semoga Allah perkenankan doa ku...



I made this widget at MyFlashFetish.com.