Follow-Follow

Dec 10, 2011

SATAY- SATAY


Makasi pada brenda & sandra.....
balik2 dari pasar tup2 bawakan aku satay... Tidak sangka btl.. baik btl la dorg ne, mcm tau2 jak aku kempunan makan satay... ha ha ha...
Apa lagi aku bantai jakla..sudah namanya free... asal percuma, semua akan nampak sedap...

Pada awalnya memang aku mau ekut dorang ne,pegi pasar malam, yg akan selalu ada pada setiap hari sabtu. memandangkan 1 minggu akan terperuk jak dalam hostel, [ revision week ] la katakan.... tapi malas la.... penat jalan.... wlupon aku tau mungkin teda masa lagi mau jln sana sini, lepas ne...  mesti FOKUSSSx2 final xam... cehwa.... moga berhasil.dan aku tidak sabar menempuh di semester yg baru , tahun baru, dunia baru... opss silap..ha ha ha di tahun 2012....!
Yang penting diorang balik bawa makanan.... e2 yg penting.... gratis..huahuahua....



I made this widget at MyFlashFetish.com.