Follow-Follow

Dec 8, 2011

AKHIRNYA AKU KAHWIN !!!!

HAR!!! aku dah kahwin!!!!!
huh jgn silap, org dlm buku ni yg dah kahwin kot..
maka blom start baca pon, kwn aku " ginan " yg rasmi, sbb aku ne klu baca kompom kelamaan..
maklum feel kunun..kununla..hahahaha...

knp aku post sal novel ne...
antara semua novel yg aku survey2.. ne jg jadi plihan cuti2 ne..[ maka cuti revision week ]
ntah unik, kali...lg pon semua novel yg ku dah baca ,ne la 1st cover ,FB jd plihan...
hahaha...unik kan.... ada 2 plihan tym beli ka x ne dari penulis yg sama [ Herna Diana ].. dgn 1 novel lg yg bertajuk "cinta 3 suku"
plih punya plih, aku plih novel " akhirnya aku kahwin " , jd plihan utama...sbb cover kot...hahahah
abes baca ne , " cinta 3 suku " kita tatap.. ceng!..

NOVEL BAGI AKU 
THE BEST COVER...
"facebook"
O_o

Opss sblom terlupa jgn lupa jg baca la novel yg bertajuk
"Ingat Janji kita"
baca jgn x baca... best.. " pabila Adi turutkan jua permintaan sahabatnya Raimi mnjdi makwenya"
bacalah..



I made this widget at MyFlashFetish.com.