Follow-Follow

Jan 14, 2012

kASIHNYA KAWAN


Biar nmpak pelik tapi sgt bermakna buat aku, mulakan penceritaan. Tadi bru balik dri teman kwn ne [ zyma ] , balik2 jak terus sejuk 1 badan, x tahan oo mcm ada dlm freezer pon ada... sekalinya, tenggah mkn2 cucur yg d buat c zyma ne, ada la aura2 mengatakan, na kin mau dekat2 sdh 2,,huh! sbb sgala kuku2 aku bluish.... sekali xsmpi 2, trus zana sentuh dahi aku panas, na nak demam la kau ekin..katanya.. terus zana amikla panadol dri zyma, yg tenggah khusyuk on9 dri td.. trus popek2 aku dgn mumy n 1 family aku d pon, trus zana bwak timbah bentuk LOVE 2,hahahah tekejut aku... aku tnya la uik tuk apa ne?? dia suru aku rendam kaki dlm tu, aku pon ktawa la, dia2 ekali ekut ketawa..hahahaha dia ckp memandangkan, besen d gna kot..

tulah persahabat, n aku bersyukur sgt dpt kawan2 yg baik bda d skliling aku..
" TERIMA KASIH TEMAN "

I made this widget at MyFlashFetish.com.