Follow-Follow

Nov 5, 2011

CLICK!!!!

Jika bisa ku undur masa ke masa lalu, juga ke masa hadapan, just CLICK!!! Kita sudah berada di tempat yang dituju… Inilah masalah yang menimpa, kalaulah aku bole kembali kemasa lalu, habes SPM ja ingin saja ku pilih kos yang betul-betul diminati.. contohnya---???? Hem, itulah dulu cecita yg di minati, hem besa2 saja… benda yang x sesuai di pilih atau di ambil untuk menerus kan bidang pengajian… Org kata klu nak pilih biar yang kebnyakan org nak ambil.. bukan kerjaya besa2 lah, x hebat dgn kerjaya lain lah.. apalah..

Hem tengok, jgn jadi macam aku sekarang. Bukan lah nak kata slh amik kos..tapi..waduh2 lessonnya susah amet.. sampai kadang2 2 menyakitkan kepala, stress!...lagi2 kalau fikir benda 2, memaksa dan ,memenat kan.. Kan beza dgn sesuatu yang memang kita minati, mesti kita lakukan sebaik mungkin… dan senang melakukan serta HAPPY!!! Kan????

Tapi bukanlah yang aku amik sekang ne x minat..Cuma berkurang pula minatnya, belajar tym bachelor ne..huh susah amet!!!! Ntah bol e ka X dpt catch up ne… membuatkan aku tiada kenjoiyan mau belajar subjek ne skang….. hihihi..kdg2 terpikir pula, ka aku ne yg sendiri bt diri runsing dan stress….

Tapi mang btl, assignment bnyak gilerrr… notes cri sendiri, no SPOON2FEEDING ANYMORE!!!! sendiri mau engat, ko mau jadi ulat buku ka, ulat ternet ka.. ko punya hal, ulat library ka…yg penting ko carilah maklumat, untuk di baca dan program dlm otak, serta bawalah ia sampai ke final exam..dan setrusnya… please no SHORT TERM MEMORY yg ada Cuma LONG TERM MEMORY…. Sdhlah aku ne tonggok2 sikit,x skit bnyak..heihei …

Hem, 2lah kpd kamu semua jgn sesekali amik kerjaya yang kurang kamu minati atau pon yg langsung X kamu minati.. BAHAYA TAU!!!!! Ha ha ha.. menyeksa diri weiii….

CLICK!!!!!!!!!!!!!!! YEI AKU DAPAT MEMPELAJARI BIDANG YANG AKU MINAT SGT TIME SEKOLAH2… WALAUPUN BUKAN BIDANG YANG KURANG TEPAT DI PILIH, TAPI LEBIH SERONOK, SENANG, RINGKAS DAN ??? ENTAHLAH SBB INI CUMA IMAGINASI….. KU SEMATA-MATA..HA HA HA

WAKE UP SYIKIN WAKE UP!!.. KEMBALI KE DUNIA NYATA.. TERUSKAN SAJA BIDANG YANG SEDIA ADA… JANGAN SESEKALI DI SIA-SIA KAN..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HEM BOLEH X BOLEH, AKU TERPAKSA JUGA… “ BERSUSAH PAYAHLAH AKU NAMPAKNYA DLM MASA 2 SETNGAH TAU 3 THUN NE…” BUSY TERUS!!!!!!!!!!! NO MUKA BUKU A.K.A FACEBOOK YG ADA CUMA MUKA HADAPLAH DEPAN BUKU!!!!!!!!!!!!arrrggggggggggggggggggggggggh!!!!!!!!!!!


I made this widget at MyFlashFetish.com.