Follow-Follow

Apr 20, 2011

TENTANG HUJAN

Aku mulakan nu post aku ne..tepat jam 11.46 p.m
beradanya aku d'ruang tamu rumah ku, bertemankan lappy usang aku ne dan sebuah tv yg terpasang, yg hanya sbgai peneman..hoho
Tentang hujan...
tepat pukul 11.40 p.m td..
Aku terdngar bunyi hujan turun, dlm hati kata, hujan lagi ..hujan lagi...
Tapi, hujannya x lah kuat xlah rintik...
Sedang2 org bilang..
Aku pun dgr hjan itu dgn teliti,
Dgn di temani pemikiran dan tanggapan ..
Adakah hujan ini akan menjadi lebat..dan berterusan??
..
Sekali x smpi beberapa min.. sdkit saat..
Berhenti..
Sekali x smpi beberapa min.. sdkit saat..
hujan..
Bermain2, hujan ne tau.,,,,huhu
Terus... hilang tanpa kabar..
aku bertanya lagi..
ohh, hujan sekejap jak...
Aku rilek bt seketika..
Sekali tepat jam 11.45 p.m.
Fuh!! di situ la..bkn alang2... Hujan dgn lebatnya..
Serta jelasnya...
TAWAU HUJAN LAGI..DAN LAGI...
Suka X suka..
Terima la kurniaan Tuhan kpd kita...
Cepat tau lmbt redah jg hujan e2..
Sekian

I made this widget at MyFlashFetish.com.